Northstar28 Bebeğim 2 aylık oldu eskisi kadar çiş yapmıyor emiyor yine yapmıyor mesela önceden sürekli çiş yapardı doymuyor mu diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi üzülüyorum bu aylarda bu durumu yaşayan var mı büyüdüğü için mi azaldı çişi yoksa doymuyor mu
Northstar28 minikoglummmmm doymuyor mu yani ama çok aç olduğunda da ağlıyo zaten aç olsa yine ağlar diye düşünüyorum ama çişte yapmıyor bilemedim ya
Seden_33 Merhaba benim oğlumda 2 ay 7 günlük bizde aynı durumdayız çiş yapması azaldı bende emziriyorum acaba sütüm mü azaldı doymuyor mu diye düşünmeye başladım
Northstar28 Seden_33 bizim günde 6 bezi geçiyor ama eskisi gibi dolu değil her emmeden sonra dolardı mutlaka bezi çişini yapardı