Rukayye96 Dryaanr sadece uyurken emiyor bende uykusunu bekliyorum mecburen. Uyanıkken asla ne emme ne biberon alıyor
Arzuturhan Biz 5 aylık olduk sadece 600 grm almış bizde de öyle ayrıca atak dönemi gaz Sabahtan beri kaç defa uyandı emiyor ağlıyor emmiyir bazen ayakta sallıyorum . Acile götürdük çok gazı var dediler damlalarda kullaniyorum ama ise yaramiyorum
Arzuturhan Biz 5 aylık olduk sadece 600 grm almış bizde de öyle ayrıca atak dönemi gaz Sabahtan beri kaç defa uyandı emiyor ağlıyor emmiyir bazen ayakta sallıyorum . Acile götürdük çok gazı var dediler damlalarda kullaniyorum ama ise yaramiyorum