Merhabalar önerilerinizi bekliyorum bebeğim şuan 6.5 aylık doğduğunda sarılık ve covid nedeniyle toplam 10 gün yoğun bakımda kaldı covid olduğu için temas yasaktı emzirmem yasaklandı sadece sağım yapıp götürdüm hastaneden çıkınca asla göğsümü almadı biberona alışmıştı çünkü kıyametler kopuyordu göğüse gelince sağıp sağıp verdim ve tabiki azalma olduğu için mama desteği önerdi doktorum şuan 1 hafta önce sütümün geldiğini fark ettim 20 cc belki taş patlasın ama şimdi hem sütümün devamlılığı için emzirmeye geri dönmek istiyorum herşeyi deniyorum ama asla göğsümü almıyor silikon uç dahi kullandım o şekilde de almıyor