Elisa_Efnan63 Kızlar sezaryen sonrası regl döngünüz nasıldı ne zaman düzene girdi ben ilk 40 gün 1 hafta birşey yok 2 3 gün vardı bu şekilde devam etti 2 . Ayda’da regl oldum 3. Ay bir türlü olamadım gitti bu şekilde olanlar varmı 🤔
Mrvak Elisa_Efnan63 1 sene düzensiz devam etmesi gayet normal gebelik için şüpheli bi durum yoksa hiç düşünmeyin ☺️
aysnn1 Elisa_Efnan63 ahhh bacııım bende aynı dertteyim 3. Adeti görmem gerek ama gelmiyor patlayacak çatlayacak her yanım 😂😂
atlasdnz Elisa_Efnan63 13 Şubat sezeryan doğum yaptım ki erken olan bi doğumdu, 28 Mart ilk adetimi oldum. sonrasında her ay düzenli olmaya devam ettim.