Aslbal-17 Hayırlı geceler arkadaşlar. Kilolardan dolayı hiç giyemedim. Üstüme yapışıyor dar olduğu için satmak istedim. Çok beğendiğim bir elbise çok giymek istiyorum ama nasip değilmiş.ilgilenen olursa mesajlarınızı bekliyorum -