Bebeğimin göğüsümde iki haftadır hırıltı vardı. Herkes bütün bebeklerde oluyor deyince hastaneye götürmedim. Baktım geçmiyor cuma günü doktora götürdüm ciğerlerine bronşit inmiş dedi. ventolin ve cortain hava yazdı. Salı günü kontrole gel dedi ama, Düzenli kullandığım halde bebeğimdeki hırıltı geçmedi. Çok üzülüyorum lütfen önerileriniz veya deneyimleriniz varsa yardımcı olabilir misiniz 🥺🥺