ozlemtuncay46 Arkadaşlar sütüm çok az herşeyi denedim ama artmadı bide elektronik pomba denemek istiyorum mochi var çok az sağım yapıyor gögüsü tam boşaltmıyor gibi hissediyorum siz kullanıp memnun kaldınız mı hangi marka kullandınız
durukusunannesi_ ozlemtuncay46 ben lansinoh kullandım çok memnundum emziremediğim için kesildi benim sütüm ama makinayla 5 aya yakın sağdım. Ama tavsiyem şu bir arkadaşım da benim gibi emziremiyor sağarak veriyordu benim gibi ama sonra o hastane tipi makina kiralayıp sütünü artırıp bebeğini memeye döndürmüş. Bence sizde öyle makinalar kiralayabilirsiniz çekim gücü daha yüksek onların