Alyanrcn Ağrıdan sinir oluyorum ya sağ el bilek üstü ağrıyor 2 gün sonra gidicem rqndevum var ama sizne olabilir inşallah kist vs yoktur varmı başına gelen
Leyla0613 Alyanrcn benım de aşırı ağrıyor kist var için de seneler önce doktor amliyat demişti dayanabildiğin kadar dayan demişti bende dayanamıyorum acısına ama ameliyattan korkuyorum
Duyulurum Alyanrcn bende de var ama üstü değil yan taraf. Ccok basit şeyleri yaparken bile ağrıyor. Geçmezse ben de gidicem doktora, 2 aydır ağrıyor
Gokturk_ Leyla0613 gangliyon kisti vardı bende de oldum ameliyat kolay birşeydi ama yeniden oldu .Tavsiye etmiyorum .Bazen birden saplanıyor birşey bileğime tepsiyi tutarken titriyor bileğim kaldıramıyorum .
Leyla0613 Alyanrcn el bileğimin iç kısmın da bir şişlik var zaten bastırınca içeri giriyor beze gibi birşey var. İş yaptıgım da ağrıyor , ya da ters bir hareket yaptıgım da özellikle bez sıktıgım da çok ağrıyor
Leyla0613 Gokturk_ evet ya benım de doktor tekrarlayabilir demıştı ama benim kistim sinirlerin üzerineymiş o yüzden ameliyattan sonra uzun süre elını kullanamayabirsin zor bir süreç demişti doktor sizin nasıl geçti ameliyat lokalmı oldu
Gokturk_ Leyla0613 Ay yok canım beni uyuttular ya devlet hastanesinde olmuştum Bursa da .Komple uyuttular kol el damarları beyine gidiyor diye komple uyudum .Çok az sürdü ama benim de sinir arasındaydı.Baya oynatamadım bende .