ikranurbayt Bebeğim 20 günlük her beni emmesinde ya da biberonla besledigimde boğazında kalıyor ama her seferinde elimde morariyor her yolu denedim olmadı başına gelen var mı tecrübelerinizi paylaşın
Catsofmom ikranurbayt Üfleme yüzüne felan.. saçma sapan işler. Hafif öne doğrultup sırtına hafif pıt pıt yap. Fazlalık varsa çıkarsın çocuk
kiraz1 Benim de ilk zamanlar öyle olmuştu. İlk 2 ay emerken boğazına kaçıyordu çok korkuyordum ben de. Şimdi 6 aylık olduk ve çok şükür o kadar kalmadı. Emerken nadir öksürüyor artık.
ikranurbayt damladll ya arada olsa takmam o kadar her bebekte olur ama bizim her defasında yeri geliyor 2 kez oluyor bi mama vermede
yavrukurt_ Benim de öyle sürekli süt içtiğinde boğazına kaçıyordu, yüzüne doğru üfle bunu da bana birisi söylemişti, bebeği ters döndürmek zorunda kalmadım hep boğazına kaçtığında yüzüne doğru üfledim, deneyebilirsiniz
ikranurbayt Catsofmom fazlalık oluşmuyor ki yeni emmeye başlasa da öyle her seferinde bi de arada olsa panik olmam bu denli