Mevara ben kullaniyrm ilk oglumda annemler almisti 4 yasina kadar yatti ve bazada oluyodu oglum yatmadi sonra ayriyetennogluma baza aldk 7 sene once aldilar hic bozmadim odam oldugu icin sureklide kulkanildi yegenlerim geldikce arkadaslarim geldikce hic sikinti yasamadilar hatta memnun kalmislardi minigimde yatar 4 yasina kadar sonra kaldirmayi dusunuyorum 😂torunlarim olursa geldikce yatarlar 🤗🤗tabi ben oyle dusunuyorum 😊cok memnunum babaanbemizdede var annenemizdede var dayilardada var her ewe lazim