Fadimenur0468 Mlkengn bem 15 gun once aldim kizima 4 aylik ve cok rahatim kizimda oyle hic üsümüyor. Tavsiye ederim
PonciKom Mlkengn e bebekten almıştım 8 aylk ıcınde duruyor ama cogunlukla peluşlu montlarını gıydırıyorjm onlarda ayaklı ama 8 aylk bebek ıcın ıdeal yurumeye baslayınca astronot guydırcem
Minomm Merhaba hanımlar bebeğim 5 aylık H&m den pembe olan astronot tulum alayim diyorum ama karar veremedim