Kızlar 2 gündür bebeğimin ateşi var normalde koltuk altı olanı kullanıyordum bir tanıdık dediki temassız al onlar daha doğru ölçüyor bende gittim bugün 500 TL verip aldım fakat koltuk altı 37 çıkarken vücudunu temassizla olcunce 38 çıkıyor vücudun farklı yerlerinden bakınca hep farklı çıkıyor anlamadım hangisi doğru