Son bir kaç aydır o kadar yorgunumki insanların bakışlarından laflarından imalarından psikolojimi yerle bir ettiler.. 3 yaşında oğlum tekli kelimeleri var cümle kurmuyor o yüzden dil terapistine başlattık. Oğlumun tek sorunu konuşmaması ama eşimin ailesini görseniz cocuguma hasta muamelesi yapıyor ismine sesleniyorlar oğlum dönüp bakıyor aaa bakıyor iste git şunu getir bunu ver sürekli oğlumu yönledirip duruyorlar garibimde ne isteseler yapıyor ona rağmen bu cocukta bisey var ama anlamıyorum diyorlar çocuğuma değisik bakıyorlar böyle sürekli bi kıyaslama pesindeler hala konuşmuyormu ne zaman konusucak bu herkes doktor kesiliyor başıma 😑