Enlsr canım ben önce normal çocuk doktoruna oradan alerji doktoruna götürdüm sonra testler yapıldı ve ek gidaya gecme donemindeyiz bide ondan oncesi sadece mama iciyordu anne sütü almiyordu doktor önce kortizonlu krem verdi surunce geciyor surmeyince tekrarliyordu sürekli ve alerji mamasi verdi bugun denedim ama bebegim hep kustu ve asla içmeyi kabul etmedi ne kadar tatlandirsamda ne yapacağımı bilmiyorum.