Yaklaşık 15 gündür kullanıyorum bebeğim 7 aylık oldu ve adet görmemiştim 3 gündür adet şeklinde kanamam var dr kesme ilacı devam et dedi. Şuanlım koruma açısından pek bi deneyimin yok ama dr bana ilk 1 ay etki etmez çift korunma yapın demişti 2. Ayda etki başlar demişti