Hndsmom Bebeğim 2. Buçuk 3 saat önce rota virüsü aşısı oldu. Az önce süt fazla geldi herhalde kustu aşı da çıkmış mıdır anlamadım 😅 1400 lira az buz da değil. Yoksa kana karışmıştır dimi şimdiye kadar
gmzshn Kaç saat sonra kustu birşey olmaz diline değmesi bile yeterli bizimki hemen üstüne kusmuştu doktor diline bile değmesi yeterli demişti
Hndsmom gmzshn çok teşekkür ederim rahatlattınız beni. Böyle lönk diye kusunca tedirgin oldum :) Allah razı olsun rotarix miydi sizin