Merhaba hanımlar💮 İsrail ve Amerikan ürünleri boykot etmeye başladık malum. Domestos, cif, fairy gibi birçok ürün elimiz ayağımız olmuştu ama çocuklara atılan kurşunlara 5 kuruşum uz dahi gitmesin istiyoruz. Bu post altında memnun kaldığını yerli ürünleri ve fiyatlarını yazalım hepimize fikir olsun. Şu an yürüyüşe çıkacağım gelince ben kendi beğendiklerimi yazacağım. Önerilere çok çok açığım. Son olarak şunu söylemek istiyorum eskiden de üzülürdüm ağlardım bu olanlara ama anne olduktan sonra daha farklı bi acı veriyor içim yanıyor o masumlara. Kıyamette nasıl hesap vereceğimi bilmezken bu boykot fikrini gördüm. Yaparsam bir parça rahatlar içim en azından ben bir adım attım derim. Çocuğuma bakmaya yüzüm olur. Lütfen bu konuyu basit görmeyin. Bu bizim ağzı süt kokan masum yavrulara için yapabileceğimiz en kolay şey. Çocuğumun boğazından geçen lokma başka bebeğin boğazını sıkmamalı. Biz bir olursak dünyayı sallarız. Yapacağız da 💪 Görün bakın işe yarayacak bu boykot. Başlayalım o zaman silahsız askerler 💮💮💮 Ve dua edelim bol bol olur mu💮💮💮