Kızlar benim bebeğim 20 günlük Philips avent biberon kullanıyorum hem emiyor hem sütümü sagip biberonla veriyorum uyurkende uyanıkkende açken de tokkende hafif yatar pozisyonda da oturur pozisyonda da her ama her karnını doyurmamda genzine sicriyor dikkatli yedirmeye rağmen emiyor bekliyorum tekrar veriyorum nefes almasını bekliyorum öyle veriyorum ama abartısz her vermem de genzjne sicriyor bazen 2 kere bile hatta elimde saniyelerce nefessiz kalıyor bazen morarıyor tamam her bebeğin boğazında kalır ama her seferinde değil sizce ne yapmalıyım lütfen akıl verin başına gelen var mı normal mi geçici bi süreç mi ya da lütfen tecrübelerinizi paylaşın