Tbockk gerçekten o kadar haklısınız ki. Böyle saygısız bir itemle söyleyecek bende kurabiye arayışına gireceğim. Hayatta işim olmaz yemesin. Bunun daha doğru yoldan keşke söyleseler “canım eline sağlık güzel olmuş ama sanki kafede yediğim gibi değil” dese. O zaman bütün kurabiye tariflerini tek tek dener insan. Yapmayın hanımlar yapmayın. Eğer emekten anlamayan bir eşiniz varsa yapmayın. Önce değer vermeyi bilsinler sonra bütün kurabiyeleri yığın önüne