Bebeğim 17 gündür küvezde yoğun bakımda ilk doğdugunda entübeydi cok şükür entübeden çıktı, burnundan haba veriyorlardı onuda cıkarmıslar akciğerlerinde hava sıkıntı var ıyıleşmesi uzun sürücek dedi doktor. Bugun biberonla süt emmeyede başlamış emme reflekside var.Herşey gunden gune iyi giderken mantar belası cıktı birde göbek kateterınde mantar olmuş candida parapsilosis mantarı kana geçtiyse ciddi tedavi gerekir dedi doktor böyle birsey yaşayan varmı moralım cok bozuk 😥