Kızlar normal doğum beklerken hiç kendimi hazırlamadan spinal sezeryan doğum yaptım. 8gün oldu. herkes bir haftaya toplarsın diyordu ama hergün başka biyerimin ağrısıyla tanışıyorum. Bugün de -ayak ve bacaklarım, omuzlarım ensem ağrıyor. Tüm vücudum kırık. Dünden beri de büyük tuvalete cıkmadım. Sezeryan doğum yapan bu gibi agrıları yaşayan var mı? Ne kadar zaman da eski halime dönerim? Eşimle evimle bazen çocuğumla bile ilgilenemiyorum yardım lütfen 🙏🏻