babybarlas Topuk, kanında Kah değeri yüksek çıkan var mı acaba varsa nasıl bır tedavı uygulandı bebeğim küvezde ypgun bakımda 17,gundur bırde bu değeri yüksek cıktı cok korkuyorum birşey olucak diye 😥
septembbr Benim bebeğim de 10 gün yoğunbakımda kaldı enfeksiyon sebebiyle tam taburcu olduk aile hekimliği topuk kanındakimkah değeri yüksek dedi yeniden kan verdik ankaraya gitti sonuçlar 15 günde çıktı ve çocuk endokrin dr na gösterdik acil tedavi gerektirecek bşrşey yok bir ay sonra tekrar gelin dedi
denizinannesi00 septembbr Arkadaşlar benim bebeğimde 32 haftalık doğdu 25 gün yoğunbakım sonra çıktı dün aradılar sağlık ocağından KAH değeri 18 çıkmış yüksek süreç nasıl oldu korkuyorum biraz. Yarın endokrine gideceğiz
AsyaMYk denizinannesi00 merhaba bu durumu suan ben yaşıyorum benim bebegimde 32 haftalik siz neler yaptınız belirtisi varmıydı bebeginizin