ornitorenkperi Neye göre zayıfmış anlayamadım. Benim kızım 9 aylık 7600 kilosu ve doktorumuza görede gayet iyi gidiyor. Yapısı böyle çünkü. SMA ilk doğduğunda almıştık biz 1 kutuyu zor bitirdik bu arada zayıflamıştı ama her bebekte bir olmuyor. Bu arada kilo alımı gayet normal geldi bana mama değiştirmenize gerek yok bence