Elifimsarem0504 6.5 aylık bebeğim diş çıkarma sürecinde ve geceleri çok sık ağlayarak uyanıyor diş jeli kullansam rahatlar mı kullanan varsa hangi marka kullanıyor öneride bulunabilir mi
Elifimsarem0504 Uyanmasının sebebi diş ağrısıdır diye düşünüyorum ne gibi çözüm uygulayabilirim benim gibi olan var mı aranızda
Elifimsarem0504 Storymoon ilaç gibi mi veriyoruz onu yoksa diş etlerine sürülen birşey mi Daha etkili olduğu için mi öneriyorsunuz
Storymoon Elifimsarem0504 direk granül halinde ağzına dökebilirsin 36 tane var içinde günde 6 kere veriyorsun 2 saatte bir verebilirsin doğal olduğu için hemde etkili
Heymomyy Diş jeli sürene kadar bebeğim yiyor hepsini terapil başladım sonradan toz şeklinde 36 minik granül diş rahatsızlığı olduğunda ağzına döküyorum eriyor zaten hemen rahatlatıyor bu sebepten tetagil daha kullanışlı