tubisna 25 haftalık doğan bebeğim 3 aydır kuvozdeydi .işitme testini her iki kulagida gecemedi. Çok üzülüyorum başına böyle bişey gelen varmı belki bikac ay sonra tekrar girdiğinde gecermi ki
Sm1355 tubisna benim bebeğimde bi kulaktan geçip diğerinden geçememişti 10 gün sonra gelin tekrar bakalım oluyor böyle düzeliyor dediler öyle de oldu inşallah geçer sizinde🙏
Batuhaannn tubisna benim oğlumda geçememişti 3 hakkımız varmış meğer ben son hakkımda öğrendim. Ben özel hastanede yaptırdım sonuncusunda biraz uyky damlası verdim mecbur kaldım uyuması gerekiyordu ve asla uyumuyodu. 3. Geçtik şükür sizde geçersiniz inşallah
01Keziban tubisna bizim de geçemedi 1 ay git gel yaptık.Geçememesibin sebebi ise sürekli gazı vardı gazdan dolayı izin vermiyordu en son bir ilaç verdi doktorumuz onu verdik geçti
kralicee1903 Benim bebeğim de doğduğunda bir kulağından geöti diğerinden kalmıştı dığduklarında su olabiliyormuş ondan kaynaklı kalıyorlarmış birdahaki gittiğimizde ikisinden de geçti endişe etmeyin 🥰
01Keziban Batuhaannn aaa bizde uyku damlası verdik 3 hak vardı ama biz özelde yaptık diye son hakkımızda geçemedik diye rica ettik tekrar denemek için sağolsunlar izin verdiler hakkımı kullanmamış olarak gördüler