Guzelgunler00 Bebeğim 6,5 aylık her emzirdiğimde saçını yoluyor elini çekince benim elimi sıkıyor sanki güç alıyormuş gibi nedendir böyle olan var mı
dlkuznnn Guzelgunler00 bebeğim 8 aylık saçımı çekip ağzına almaya calısıyor kızsam da etsemde yok hosuna gidiyor evde topuz yapmam birşey ifade etmiyor en alttan cekip koparıyor ağzına alıyor ama bundan bi kurtulsam rahatlıcam.
Duyguck_ Guzelgunler00 bizimkide kafasını kaşıyor. Doktor uykuya geçerken emerken kendini rahatlatıyor oyalıyor demişti