gammet merhaba kızlar doktorumdan tesedüfeb ogrendım yapılması gereken bı ası ımıs haberı olmayan anneler ıcın paylasıyorum
mom0989 gammet evet sağlıkocağı zaten arayıp haber vermesi gerekiyor zorunluluk getirdiler normal de 1 yaştı şimdi 9. Aya çekildi
gammet mom0989 valla dıkkat etmek lazım ben pazartesı goturdum hıc kımse bıdeyden bahsetmedı bız dıkkat etmemız lazım sorup sorusturmmaız laızm
gammet Seydameva sızınkı 1 yas asısında olacak sanırım onu sorarsınızarasında bı ay olması gerekıyormus saglık ocagınızı arayın ıstersenız
Pinkbery Seydameva bugün bir doktor açıklama yaptı. Kızamık aşısı ile ilgili bir bakın isterseniz. https://www.instagram.com/p/B5pPSIZHdlT/?igshid=15khfhif86efe
Smyetugra Salgın bu aralar arttığı için normalde 1 yaşında yapılan kızamık aşısı 9. Aya çekilmiş doktor öyle söyledi.