Yigitinannesi13 Kızlar oğlum 6 aylık olcak 3 gün sonra 10 15 gündür fln ek gıda başladım yavaş yavaş. sorum şu ki yoğurt çok sevdi her ne versem bi kasik yoğurt bi kasik çorba işte patates olsun diğer tatlı şeyler bile muz elma puresini bile yoğurt bi diğerleri şeklinde veriyorm çünkü bi yerden sonra yemek istemiyor ama yoğurtla beraber yiyor sizce yanlış mı bu beslenme aliskanligi acısından yoksa zaten yoğurt akşam çorba yanına fln baktigim menülerde var veya meyveli yoğurt olarak da ara öğün olarak veriliyor Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda
Masal Yigitinannesi13 biz de daha yeni başladık, doktorumuz başlangıç menüsünde su ve yoğurt için sınırsız dedi.Keşke küçük hanım sevseydi de sürekli yese. Şanslısınız.
Yigitinannesi13 Kızlar çok sevindim yazdiklariniza cok teşekkürler :) zaten yediği az az yani çok yiyemiyor daha erken ama diğerlerinin tadı yabancı geliyor ağzını kapatıyor yoğurt geldi mi kafayı uzatıyor maşallah diyeyim darısı yoğurt yemeyen kuzulara:)
Yigitinannesi13 [bilinmeyen] mama vermiyorum canım emziriyorm mama kaşık maması ben işteyken eşim kayinvalidem fln Gu nde 1 kez veriyor ek gıda niyetine