Bebeğim 6 ay 9 günlük bugün 6.ay aşısını oldu ama bikaç gündür devame den huysuzluğu var
Hiç böyle değildi mazlumdu ama birkaç gündür sürekli memnuniyetsiz mızmız herşeye ağlıyor iştah zaten çok azdı iyice gitti aç aç sürekli mızmız. Var mı yaşayan önerisş olan anneler kendim de hastayım çok zorlanıyorum 😔