Merhaba bana yardımcı olurmusunuz
3 aylık bebegim sütüm yetmediği için akşamları uyumadan mama veriyorum bir kaç gündür sütüm bitme noktasına geldi dut Hurma uzum incir yedim 3 litre su iciyorum fayda etmiyor yoğun iş yükü var üstümde gündüz uyku uyumam sagim yapamadım yeni başlıyorum artık tükendim vaktim yok sagim yapmaya artik yapmam lazım bu süreçte biborana hepten alışacak beni istemeyecek diye çok korkuyorum ki bazen istemiyor zorluyorum
Biberon öneriniz ve sütümü çoğalacak bir öneriniz varmi sagdiğım zaman biboronun dibinde 10 damla zor çıkıyor süt
Lütfen yardım edinnn