Deletedmom_117 Kizlarr neymis bu böyle Evde durmaz yere göğe sigamadik ya Çok huysuz çok Noluyo böyle 🙄🙄aşımı çok etkiledi
motherofLeyla Deletedmom_117 atak da olabilir 4.ay genelde baya kötü geçiyor aşıda etkilemiş olabilir :)
Aysimaninannesii Deletedmom_117 kız sorma ya benimde öyle 4. Ay dan sonra uykular yok huzursuz diş damaklarida oluştu aşıdan sonra berbat durumdayız bir de kan ilacı başladılar mi sana da sanki kan ilacı gaz yapiyo gibime geliyo sürekli ıkınıyo
Ballilokmam5 Deletedmom_117 yer gök ayağa kalktı ağlamasından. Herkes de olmuyormuş ama bazı bebeklerde huzursuzluk hatta iğne yerinde şişlik falan oluyormuş
benoyleuygungordum___ @Deletedmom_117 Bizde bu sabah olduk dört ay aşısı şuan için normal gidiyor bakalım bı sıkıntı yasarmiyiz bilmiyorum
Deletedmom_117 Aysimaninannesii daha vermedim ama başladılar uyumuyo sıpa arabasında gezdiriyorum surekli
Deletedmom_117 noluyasanagenemiros giz olurken birinde aglmadi bile eve bı geldim nazar mı oldu aşidan mi bilemedim kudurdu durmuyo emmiyo dellirtti🙄😂😂
noluyasanagenemiros Deletedmom_117 bugün benim kız da kudurdu uyumadı komşu geldi kundak yaptı 2 dk sürmedi uyuması 🤣🤣😢
Gizoss_ Ayyy bizde bu sabah olduk susturamıyorum resmen kucağımda bile ağlıyo ağrı kesici vermeme rağmen
Deletedmom_117 Gizoss_ sorma sorma kudurdu ya bebek arabasinda gezdire gezdire uyuttum yoksa cildirdi
Deletedmom_117 noluyasanagenemiros ben herşeyi yaptım yere koyunca basiyo çığlığı 😂normalde yarım kundak uyurdu zaten huy değiştirdi totosuna dayak yiyerek uyumaya başladı bugünde arabasında daha neler gorucez dur bakalım😂