Merhabalar oğlum 9 buçuk aylık televizyon izletmem diyordum öncelerde ama artık bazen çaresiz kalıyorum izletiyorum çünkü bu aralar daha çok bağlandı bana kapıdan çıksam ağlıyor tuvalete dahi gidecek vaktim olmuyor çünkü yardım edebilecek kimse yok yanımda mümkün olduğunca onunla oyunlar oynuyorum çizgi filmlerin sesini açıyorum oyun oynarken dinlesin diye etkili oluyor da ama odaklanarak izlediği de çok oluyor sizlerde durum nasıl acaba