Bebeğime mecburen mama başlanılacak ama hangi mama kullanılmalı kararsızım çünkğ bir kez aptamil 1 numara verdik ve alerji gelişti kıpkırmızı oldu temiz içerikli mama önerisi olan yada böyle bişey başına gelen var mı? Anne sütüm bittiği için başlayacağız