Dygny23 Doktorum menenjit aşısı için güvenli olduğu ispatlanıncaya bekleyeceğiz dedi. Doktoru bu şekilde söyleyen var mı? Yoksa doktorunuz menenjit aşısı öneriyor mu?
els34 Dygny23 mrb ilk defa böyle bir cümle duyuyorum açıkcası ben.Bizim çocuk Dr 4 doz planladı 3.dozu yapıldı son dozu kaldı..açıkçası en çok bu asının yapılmama ihtimali beni daha fazla güvensiz hissettiriyo.
Durukusum-10 Dygny23 benim gittiğim iki doktorda önerdi ve kendi çocuklarınada yaptırdığını söyledi . Yapılmadığında ki riski duyunca ne kadar aşılara karşı olsamda denk gelme ihtimaline karşı içim rahat etmedi ve yaptırdım bütün tiplerini hala 2 dozumuz var
Gunesaryamom Dygny23 önerdi bexsero & nimenrix aynı anda yaptırdık hafif ateş onun dışında sorun yaşamadık 😊
Veraninannesi23 els34 aynen bende böyle düşünüyorum. Forumda bile bir çok menenjit vakası okuduk… çok tehlikeli bir hastalık o yüzden aşı yaptırıp önlem almakta fayda var.
Gunesanne Dygny23 Acıbadem de ki çocuk doktorumuz önerdi.3 doz bexsero 3doz nimenrix 2 doz rotarix Şuan 5 buçuk aylığız. 1. Doz bexsero ve nimenrix aşısını bugün olduk