Merhaba oğlum dopar doğmaz yoğunbakıma alındı ve 2 gün sonra entübe edildi daha sonra toplamda 10 gün antibiotik tedavisi aldınyoğun bakımda. Tam hastaneden tabırcu edildik sağlık ocağı aradı topuk kanı kah değeri 16.8 gibi bir değer çıkmış. Bu durumu yaşayan var mı acaba hataydayım sadece 1 hastane ilgileniyormuş bugğn kan verdik sürwç nasıl ilerleyecek