Ekinveannesi bizim değerimiz çok yüksekti.22 ile yatış yaptık bir gece mavi ışık aldı, bir gece uyum odasında birlikte kaldık. Taburcu olurken değerimiz 10du daha sonra günaşırı kontrollerde 11e son kontrolde 11.8e çıktı. Kilo alımı var, kaka ve çiş var. Ama sarılık değeri hala artıyor. Zor uyanıyor, mesela dün iyi beslendi ama bugün ne beni doğru düzgün emdi ne doğru düzgün mama desteği aldı… Ne yapacağımı şaşırdım ben