Ormanmeyveli bayindir hastanesi Laden Jaferi’ ye gidiyoruz. Doktor cok tatli biri ama ozellikle kan alimini hemsireler cok iyi yapiyor, hemen damari bulup cocugu uzunca aglatmiyorlar. Baska bir hastanede baya bir ugrasmislardi o yuzden buna ben de dikkat ediyorum doktordan cok. Bir acil bir de normal olmak uzere 2 kere orada kan alimi yapildi ikisi de sorunsuzdu. Tabi cocuktan cocuga damar yapisi degisir ama gozlemime gore bu konuda iyiler.