Başına gelen varsa nolur fikir versin yardım etsin alt bacağımda arka kısmında birşey var bacagımı tutuyor geriyor kasıyor nasıl tarif edeyim bilemiyorum artik oturmak hareket etmek işkence. Kambur geziyorum dik duramiyorum bacagımdan artik. Nasıl geçer bu illet ne yapayım artik kesip atayım diyorum psikolojim bozuldu acı çekmekten.
Doktora gittim dizime emar çekildi birşey çikmamiş doktor kas sıkışması vardır dedi. Ne ilaçlar ne kremler ne iğneler fayda etmiyor artik 1 ay oldu. Evde topuklu ayakkabilarla gezmemi söyledi ama imkansız daha da geriliyor kopucak sanki içerden birşeyler. Daha önce basına gelen oldumu nasıl geçti acaba