Kızlar ben 5haftalıkken ögrendim hamile olduğumu.beta 22 ydi.kanamam başladı kimyasal gebelik denildi düşürüyorsun dediler beta hcg 2gün arayla değerlerim şunlar 66 98 130 290 ve bugün 720.Rahimde kan pıhtıları var enfeksiyon yapar deyip kürtaja aldılar kürtaj sonrası hep 2katına çıktı.başka doktora gittim dış gebelik olsa 2katına çıkmaz normal gebelik dedi.kese yok hala 1000 i geçmediği için. Dıs gebelik ignesi vurcaktı diger doktorum buna danıştım bu normal gebelik olabilir ama beklersem tüpümğ kaybedebilirim ne yapacağım ne olur akıl verin.