Sizinle birebir aynı durumu yaşıyorum,4 kilo doğdu,1.ay bir kilo 2.ay bir kilo 3.ay 550 gram almış ve ben orda ufak çaplı bir şok geçirdim,ebem çok iyi dedi ama beni hiç hemde hiç tatmin etmedi.bu bir haftadır emzirmek için inanılmaz bir çabam var.bugün tekrar gidecem,1 haftada kaç gram almış diye….ama çok üzgünüm,hemde çok…