Uygaratar 1 aylık bebeğim sarılıgı gecmedi ve fışkırır gibi kusuyor önemli bir seyi varmıdır bilgisi olan yada yaşayan varmı
damladll Uygaratar benimde bebeğim 1 ay olmak üzere sarılığı geçmedi uzamış sarılık dediler ilk 10 gün önemliymiş onu atlattığımız için artık çok riski yok denmişti