kuzey-21 Yaşadığım şehirde dil terapisti bulamadım. Daha doğrusu varmı yokmu bilgim yok. Netten araştırdığım da devlet hastanesi çıkıyor. Bu konuda devlet hastanesine giden çözüm bulabilen oldu mu ?
kirmizibasliklikiz_ kuzey-21 ben defalarca goturdum her seferinde 3 yasindan once bir sey yapmıyoruz dediler
kuzey-21 kirmizibasliklikiz_ bizimde yok sanırım. Daha önce hiç rastlamadım internetten baktım orda da yok. Kimseden de duymadım.
Aezgi ppzeynep öylemi gerçekten oğlumda 2 ay sonra 3 yasına giricek kelimesi çok var ama cümle yok insan kafaya takıyor
kuzey-21 Birbebekkkbircicek merhaba. Şuan daha iyi. Daha da ilerliyor konuşması. 2li cümlesi falan baya oluştu. Onu yazdığım zamanlar da kelime haznesi çok fazlaydı ama birleştirme çok nadirdi. Şuan iyiyiz