Selam arkadaşlar 6 aylık oğlum fiş çıkarıyor ateşi 38 ile 39 arası çıkıyor sonra ben ılık bezle siliyorum düşüyor ve ateş düşürücü kullanıyorum size soracağım da hep böyle ateş nereye kadar devam edecek normal mi bu derece ateş çok korkuyorum bilen yazabılır mı be nasıl oğlumu rahatlatabılırım ne zaman düzelir uyku namına bişey kalmadı çok huzursuz 😟