Ebru-dursun28 Merhaba benim 3 aylık ikizlerim var,uyumuyorlarr…bizde uyku damlası(baybay) markası düşünüyoruz kullanan var mi
1anne1bebegi Ebru-dursun28 yani canım öyle bir şeyden önce ne sıkıntısı var bunu bir araştırın. Bitkisel diye düşünülen o masum sandıkları uyku damlalarını bir de doktorlar ağızından dinleyin. Öncelikle neden uyumuyor ne sıkıntısı var diye buna bakmak gerek 😊
kolonyalimendil Ebru-dursun28 bu ara form da çok fazla uyku damlası soruluyor.. ben tek bebekle çok zorlanıyorum ikiz daha zordur eminim ama uyku damlası faydalı değil ki zaten sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor sık uyanmamasını sağlamıyor
Birdunyabircennetannesi Ebru-dursun28 Çok çok küçük bunun için Daha uyku düzeni oturmaz çok normal Zor ama şuan bu damla için çok erken
Ebru-dursun28 1anne1bebegi inanın her şeyi yapıyoruz doktora da götürdük bı sıkıntıları yok ama neden uyumuyorlar cozemedik
1anne1bebegi Ebru-dursun28 bence sabredin düzelir. Belki atak dönemi falandır. Uyku ilacı vermek yerine biraz sabredin inşallah düzelir
Ebru-dursun28 1anne1bebegi 3 yaşında kızım var ve ikizlerim de 2 aylık çok sabrediyorum artık çözüm yolu arıyorum 🤭😃
Ebru-dursun28 kolonyalimendil uykuya geçişi sağlasın yeterli benim için uyuyana kadar bizim problemimiz