Annelerim merhaba🌿 akşamları iki saatliğine oğluma bakmak için biriyle anlaştık aynı zamanda annemde evde oluyor. ( ücreti haftalık veriyoruz) Bu gün o saatlere denk gelen kısımda oğlum uyumuş. Annemde kıza gitmek istersen git kalmak istersen kal demiş. O da gitmiş. Sizce bu günü vermem gerekir mi ?