Merhabalar oğlum doğduğunda Sakral Gamze belde bi çukurla doğdu herhangi bi sorunu yoktu bacaklar hareketli kaka çiş yapıyordu doğduğunda da hemen hastanede ultrason la bakıldı bi sorun yok 6 aylık olunca emar çektirebilirsiniz demişti 40 günlükken beyin cerrahina götürdüm emar çekilmesini istedim doktor muayene etti beyin cerrah kaka çiş yapıyor hareketler normal ve akıntı gelmiyorsa sorun yoktur dedi . Emar istediğimi söyledim tedbir amaçlı ve emar sonucunda gergin omurilik -omurilikte yapışıklık açıldı kemik defekti vardı onarıldı ve yağ bezesi vardı o alındı ardından patolojiye gönderildi sonuç temiz geldi şükürler olsun. Ameliyatı olmazsa zararlarını anlattı mecbur olmasını istedim ama doktor ameliyat öncesi çocukta mesane etkilenmiş ilerde kaka çiş sorunu yaşayabilir dedi omurilikte ki yapısıklık mesaneyi tam ortadan etlkilemiş. Ameliyat sonrası nörojen mesane tanısı koyuldu çişini hepsini yapamıyor damla damla sızıyor içerde çok fazla idrar kalıyor sinirler etkilendiği için 2,5 senedir 3 saatte bir sonda ile (Tak) idrari boşaltıyorum üroloji takip ediyor . 5 yaşında pelvik taban kas eğitimine gideceğiz . Prof Dr Halil Tuğtepe muayene etti ve 5 yaşına kadar beklememiz gerekiyor dedi. Sorum şu uzun zamandır aklımda olan bu durumda olup çocuğuna rapor alan varmı suan oğlumda kaka çiş hissi yok 3 yasında yürüme koşma engeli yok şükürler olsun. Rapor alsam bu rapor ileri de karşısında cıkarmı 3 senedir hiç aklıma dahi düşmedi istemedim ve araştırmadım da. Bu rapor ilerde karşısına çıkmazsa ve verirlerse raporu alıp çocuğumu güzel bi kreşe vermek istiyorum bende bırakıp çalışamıyorum mimarim işimden uzun suredir ayrıyım :( 3 saatte bir yaptığım için . Siz olsanız napardınız rapor alırmıydınız fikirlerinize düşüncelerinizi merak ediyorum