3 ayla beraber bebekler diş çıkarma sürecine girerler. Ama bu hemen bir hafta çıkartacak demek değildir. İlk dişini 6 ayda da çıkartan var 12ayda da. Bu tamamen bireyseldir. Ve bu süreç boyunca sürekli diş kaşımaya çalışacak ağzına bir şeyler götürecek. Ayrıca şikayetler bir dişini çıkartsa da bitmez çünkü hâlâ diğer dişler için de bir süre vardır. Bu süreçte diş kaşıyıcılar kullanmak, soğuk uygulamalar yapmak, parmağa takılan fırçalarla masaj yapmak şikayetleri azaltır. Bunun yanında doğal içerikli karanfil yağı kullanmak ya da diş topları vermek bebeği rahatlatan ekstra uygulamalardır. Salya için de yaklaşık 5-6 ay civarı akıtmamayı öğreniyorlar :)