busr_erva merhaba, eğer senin benim konuşmamla bu çocuklar erken konuşsaydı inanki benim bebeğim 3 bilemedin 5 aylık konuşmalıydı! Hiç susmadan konuşuyorum ben kızımla kelime dağarcığı oluşuyor hazır hissettiğinde bir anda başlar nitekimde öyle oldu durdu durdu bir anda tamamen açıldı dili yürümesi de öyle oldu bizim kızın ama yürümede hiç ellerinden tutup yürütmedim 1 yaşına kadar, 1 yaşından sonra dışarda elinden tutup yürüttük. 14 aylık ilk ellerini bırakıp bir kaç adım attı. Tam yürümesi 15. Ayı buldu. Aslında öncede bıraksa elini yürürdü ama elini geç bıraktı bu sayede de düşüp kalkmadan yürüdü koştu. Sıkma canını annesi kimseyi dinlemede kıyaslatmada... vakti gelince konuşacak yürüyecek ☺️😊 mutlu yaşlar bu arada iyiki doğmuş 🎉