Merhaba hanımlar. Bebeğim 3 ay 7 günlük yarın hem rotavirüs hem de menenjit aşıları için doktora gideceğiz. 3. ayda asi yapildiginda doz sayısı artıyor ya 6 ay sonrasında menenjit asilarina başlamak daha mı mantıklı? Maddi açıdan değil de daha çok küçük olunca ne bileyim doz sayısı ne kadar az o kadar iyi gibi geliyor. Sizce ne zaman başlanmalı ?