Eslemveasya benim kızım da 16 aylık bizde de az kelime var ama çok dert etmiyorum artık çünkü alıcı dili çok iyi maşallah her dediğimi anlar tüm komutları alır vs. 15. Ay kontrolünde de doktorumuz herhangi bir sorun görmedi. Zaten tek öneri ekrandan uzak bol kitap aktivite onu her işinize dahil etmek anlatmak gibi bunları da yapıyorum artık ona kalmış 😇Kelime olarak da al,a(alo),anne,baba,gel gel,mama,de(dede) dedeyi dün söylemeye başladı onlara gittiğimiz de 🙈 arada babanı çağır yemek yicez derim “baba gel” veya “baba mama ” gibi ikili cümle kuruyor her zaman olmasada